Followers

Monday 1 August 2011

kenapa dia.

dok.
gua tengah sedih.
bukan pasal singapura main camtahi.
itu gua dah cuba telan.
tapi.
tapi.

KENAPA DIA
.
.
.

Datuk Syed Danial Syed Ahmad

KENAPA BUKAN DIA
.
.
.

        Y.M. Engku Tan sri Datuk Sri Ibrahim Engku Ngah
 
22 tahun dok gua dengan Engku.
kira sebaya dah tempoh jawatan dia dengan umur gua.
tiba-tiba dah tukar orang lain.
lu ingat senang senang je ke bayi boleh tukar babysitter.
gua bimbang.
kalau orang baru ni tukar susu mamil gold gua dengan anlene.
kalau kalau dia pakaikan gua pampers.
bukan mummy poko.
aduh.
kuchiwa dok.
umum raya ni mesti kurang shahwat sikit.




seriyes.
yang baru ni macam tak owhsem.
umum laju laju.
orang tak sempat nak istinjak.
tiba tiba poikkk.
dah habis umum.

kerusi orang baru ni pun kecik.
mana boleh.
sepatutnya kerusi nampak gedabak.
macam bayi kena paksa masuk troli.
barulah kiut.

umum senyum senyum.
mana boleh.
trademark umum puasa.
muka mesti nak kena teging.
baru budak budak takut nak monteng.
bukan takat budak.
mak bapak budak pun cuak.

yang sama cuma grafik.
tipikal sangat.
macam kanak kanak tadika buat guna paint.

ah down betul rasa.
rasa macam nak buat BERSIH 3.5 v-tech.
nak pemegang mohor yang bersih dan saksama.
Eh.


  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...