Followers

Sunday 14 August 2011

sekitar lee chong wei menentang penjajah ( baca: lindan)

seriyes.
bila mana game lee chong wei menentang lin dan onn.
gua tak mengharapkan kemenangan.
main cantik macam tadi pun gua dah riak.
sebab gua tahu.
lindan onn ni power.
gua dengar cerita dia amal jamu mak dara.
dengar cerita lah.

jadi dengan dukacita nya.
gua maklumkan.
sebab nak tengok lee chong wei.
gua tak pergi teraweh.
bangsat diri sendiri.
nak kata syaitan.
syaitan dah kena ikat.
isya' pun lambat.
shame on me.
oh.how bout u?
okeh.shame on us. ( baca: astaghfirullahalazim)

berbalik kepada perlawanan.
seperti biasa.
lindan onn akan bogel di hujung gelanggang.
seriyes.
gua rasa macam nak cacah-cacah dengan bara rokok surya.
beduk dengan sterika panasonic mak gua.
tapi sebab malam ni malam ahad.
gua tenang.

"apa kaitan malam ahad dengan tenang tak"

entah.
gua kalau takde idea.
gua main tulis je.

gua primitif.benci pakai baju.

lee chong wei?
superb!
seriyes.gua ni kalau main badminton macam tahi.
lembik dan tak power.
tapi kalau datuk lee main.
gua sanggup berak tak basuh.
mandi tak shower.
Eh.

tapi macam gua cakap tadi.
gua tak harap menang.
gua cuma harap dia jangan main camgampang.
dan terima kasih datuk.
nais game.

jangan salahkan cinta kami nya adoi

kalau bab bab game ada team malaysia.
gua lebih suka bukak RTM.
sebab juruhebah dia owhsem.
ayat ayat 'rare'.
benda-benda yang gua tak terlintas nak fikir.
diorang lepas macam nyanyi dikir.

antaranya adalah.

"279 kilometer sejam.
bayangkan saudara.
jika anda memandu kereta dengan kelajuan 279 km sejam.
dari bukit mertajam ke kuala lumpur.
lebih kurang sejam sahaja"


seriyesli.
nasib baik JPJ takde kat sana.
kalau tak.
tercirit chong wei kena ambik lesen semula.

"lee chong wei melepas ghairah.
 nasib baik kita baru saja berbuka"


okeh.
penonton malaysia memang semuanya muslim pun.


"lin dan tertekan"

seminit selepas itu..
"chong wei tertekan"
seminit lagi..
"lin dan kembali tertekan"

seriyesli dok.
sebenarnya telinga gua yang tertekan!

"argghh.terlopong.
 ini mesti penyokong lindan"


seriyesli?
nasib baik lu bagitahu.
mati mati gua ingat minah tu sokong yahudi.

dan macam biasa.
ayat ayat "tuah di jaring"
"jaring menyebelahi lee chong wei"
itu biasa.

see.
told u.
juruhebah RTM memang taraf dunia.
dunia mereka sendiri.
pungkoq.

RTM.gerbang sukan rakyat anda.

secara keseluruhan.
tahniah lindan.
gua harap olimpik nanti lu menang.
jadi lu boleh bukak seluar.
biar tersembul bebed lu keluar.
dan tahniah chong wei.
selamat pengantin baru.
Eh.

oh baidewei.
baby pakai headfon hijau dan hisap puting tu.
sangat comel.
sekian.

"jap jap tak.
 chelsea apa cerita"


ape dok.
sejak bila gua minat bola.



3 comments:

tieykah said...

baby pkai headfon tu comey an?

tp gmbr Lin Dan tu lg comey pis

hafizudin said...

hahahaha!
gatal dok cikgu!

hafizudin said...

bereh boh. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...