Followers

Tuesday 9 August 2011

wat the hail amir!


SERIOUSLY?!
yuran semester ketiga.
kursus profesional UTM.
apa benda dok.

seriyes.
pada gua yuran semester ketiga sangat kiut.
macam boboiboi boleh pecah pecah tiga.
keris petai!!
Eh.
tapi yuran profesional tu apa.
alalah.nak ajak kami main golf leww teww.
cantiklah.
gua shukeww shukeww shukeww.

murah sangat lah yuran ni.
rasa macam beli air kosong je.
maklumlah.
tandatangan kat duit kertas tu.
memang tandatangan mak usu gua pun.
Eh.

gua bergurau.
tapi ini serius.
gua perlukan penjelasan segera.
siapa siapa ada hubung kait sawit dengan orang atasan.
siapa siapa pernah buat manifesto jaga kebajikan.
siapa siapa yang tahu apa apa.
tolong beri penjelasan.
gua risau nanti berlambak lambak pelajar bagi tohmahan.

oh.
esok gua nak telefon pejabat bendahari.
nekad.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...